Marketing & Promotie

Ervaringen van B&B-eigenaren bij Bedandbreakfast.nl

Bedandbreakfast.nl; Ervaringen van B&B-eigenaren

Meld je B&B aan op Bedandbreakfast.nl en ontvang meer gasten! Duizenden B&B-eigenaren gingen je al voor, waaronder Marij & Theo Peeters van Het Raadhuys en Coba & Chris Roffel van Het Knooppunt: “We hebben er geen seconde spijt van gehad.”

Ervaringen van B&B Het Knooppunt

Coba en Chris Roffel hebben allebei een baan, maar wilden graag naast hun huidige werk iets nieuws doen. Het koppel bouwde de voormalige koeienstal bij hun Groningse boerderij om tot B&B Het Knooppunt, waar zij sinds 2015 hun gasten ontvangen.

Vanwaar jullie vermelding op Bedandbreakfast.nl?

Coba: Toen we van start gingen, hadden we onze B&B gelijk aangemeld op Bedandbreakfast.nl en we hebben er geen seconde spijt van gehad. Van veel mensen uit onze vrienden- en familiekring hadden we gehoord dat Bedandbreakfast.nl de beste site is om een Bed and Breakfast te boeken. We hebben ontdekt dat dit ook echt klopt, want we ontvangen vanaf dag één ontzettend veel bezoekers via Bed & Breakfast Nederland. Ik denk dat zo’n 80 procent van onze gasten een verblijf boekt via Bedandbreakfast.nl. Verder komen er steeds meer mensen logeren op basis van mond-tot-mondreclame en ook het aantal vaste gasten groeit.

Meld je B&B aan op Bedandbreakfast.nl

Jullie runnen de B&B nu zo’n drie jaar, wat voor soort gasten ontvangen jullie?

Coba: De B&B ligt aan de knooppunten 9 en 11, dus vanzelfsprekend logeren veel fietsers hier. Maar wij ontvangen ook veel andere bezoekers zoals wandelaars of mensen die na een familiebezoek bij ons overnachten. Daarnaast komen er ook steeds meer zakenmensen en werklieden regelmatig bij ons terug.

Ervaringen van B&B Het Raadhuys

Aan de andere kant van Nederland staan Marij en Theo Peeters aan het roer van Het Raadhuys in het Limburgse Kessel. Met de hulp van hun dochter Kim als architect openden zij, na een grootscheepse verbouwing, in 2015 de deuren van hun B&B.

Waarom hebben jullie gekozen voor een vermelding op Bedandbreakfast.nl?

Theo: In onze voorbereiding hebben wij veel tijd en energie gestopt. Zo heeft Marij een lezing bijgewoond van Hanny Arens van Bed & Breakfast Nederland over het starten van een B&B. Ook hebben we veel gesproken met andere B&B-houders die al langer bezig waren, dan hoor je dat een vermelding op Bedandbreakfast.nl essentieel is voor het verkrijgen van reserveringen. Voor onze buitenlandse gasten zijn wij ook aangesloten bij Booking.com. Met een vermelding op beide platforms bereiken wij onze doelgroep heel goed.

Ook jullie zijn zo’n drie jaar onderweg, wat voor soort gasten verblijven in jullie B&B?

Theo: Na de opening van de B&B waren we erg benieuwd of onze beoogde doelgroep daadwerkelijk bij ons terecht zouden komen. We richten ons met name op inspiratiezoekers, maar we ontvangen ook veel zakelijke gasten en mensen die iets speciaals hebben te vieren. We hebben de afgelopen jaren zo’n vijfendertig verschillende nationaliteiten over de vloer gehad, waaronder Amerikanen, Chinezen en Canadezen.

Marij: Wat wij extra leuk vinden is dat veel zakelijke gasten vaak nog eens terugkomen met hun partner. Ze zijn dan aangenaam verrast door het dorp Kessel, de omgeving en onze B&B en willen dit graag nogmaals beleven in hun vrije tijd.

Meer informatie over Bedandbreakfast.nl

Deel dit artikel:

Over de auteur

Josjah Thalen

Josjah Thalen

Josjah Thalen is webredacteur bij Bedandbreakfast.nl. Naast het schrijven van teksten over de mooiste bestemmingen, draagt hij zorg voor de communicatie richting B&B-bezoekers en B&B-eigenaren. Ook bezoekt hij graag verschillende B&B's: zijn beste tips deelt hij op onze B&B gastenblog.

Laat een reactie achter