Vernieuwd Eigenarenaccount
Je Eigenarenaccount op Bedandbreakfast.nl vernieuwd! In de eerste fase zijn er een aantal belangrijke veranderingen doorgevoerd die de gebruikerservaring flink optimaliseren. Dankzij de verbeterde navigatie vind je nu sneller je weg. Daarnaast kun je al je gegevens eenvoudig beheren en bewerken via mobiel. Ook de fotopagina heeft een complete make-over gekregen, inclusief een praktische bewerkfunctie. In de komende maanden worden nog meer handige functies toegevoegd aan je Eigenarenaccount.

Eerdere updates en functionaliteiten
Ontbijt informatie
Is het verblijf inclusief ontbijt of juist niet? Om die twijfels weg te nemen, wordt dit nu duidelijk aangegeven bij de kamerinformatie, óók als gasten geen datum hebben ingevuld bij de zoektocht naar hun ideale accommodatie.

Handige fotogalerij
Wist je dat je accommodatiepagina een nieuwe fotogalerij bevat? Zo kunnen gasten sneller door de foto’s van je B&B bladeren, swipen én inzoomen. Bovendien is het aantal afbeeldingen dat je kunt plaatsen flink uitgebreid; van 18 naar 30 algemene foto’s en van 4 naar 10 kamerfoto’s!

Video’s op accommodatiepagina
Met een mooie video krijgen gasten een nóg betere impressie van je B&B. Je video’s worden op je eigen accommodatiepagina geopend en afgespeeld, zodat potentiële gasten het reserveringsproces snel kunnen hervatten. Via Youtube kun je jouw video’s op vertrouwde wijze uploaden in de Eigenarenservice.
Completere reviews
In het nieuwe design is in één oogopslag te zien wat de gemiddelde reviewscore is. Hetzelfde geldt voor de gemiddelde scores op de onderdelen comfort, hygiëne, locatie, prijs/kwaliteit en service. Benieuwd naar de specifieke cijfers die gasten individueel per onderdeel hebben gegeven? Klik/ tik dan bij de betreffende gast op de gemiddelde reviewscore die zij hebben gegeven.

Vernieuwde reserveringsmodule
De gratis reserveringsmodule van Bedandbreakfast.nl is vernieuwd. Met deze handige tool op je eigen website, kunnen gasten eenvoudig hun verblijf bij je reserveren. Naast een nieuw design, bevat de module meer informatie over je kamer(s), (annulerings)voorwaarden en eventuele vooruitbetalingen. Dat maakt het reserveringsproces op je eigen site completer en overzichtelijker!

Reisgezelschap samenstellen
Zijn kinderen ook welkom bij jouw B&B? Het is nu mogelijk om te zoeken naar een geschikt verblijf voor een compleet reisgezelschap, inclusief kinderen. Zo zorgen we ervoor dat jouw B&B vindbaar is voor gasten die op zoek zijn naar de ideale accommodatie voor het hele reisgezelschap.

Nieuwe filters voor het beste zoekresultaat
Met behulp van de nieuwe filters vinden gasten binnen enkele klikken de beste B&B die aan hun wensen voldoet. Zo is het nu makkelijker om uitgebreid te filteren op (kamer)voorzieningen, tulpen, (rolstoel)toegangelijkheid, reviewcijfers en prijzen. Op die manier ontstaat de perfecte match tussen B&B’s en potentiële gasten.

Ontbijtfilters
Bied je een verblijf aan inclusief ontbijt? Of maak je speciale ontbijtjes die bijvoorbeeld lactosevrij, glutenvrij, vegan of biologisch zijn? Dan hebben we goed nieuws, want gasten kunnen hier nu speciaal op filteren. Dat geldt overigens ook voor ontbijtjes met streek- en/of huisgemaakte producten.

Zoeken op de Kaart
Gasten weten je B&B nu nóg beter te vinden dankzij de vernieuwde kaart. Hierop vinden ze alle B&B’s die aan de geselecteerde filters voldoen. Op basis daarvan kan de gast de ideale B&B op de perfecte locatie kiezen!

Betere vindbaarheid Attracties en Gebieden
De mogelijkheid om te zoeken naar B&B’s in specifieke regio’s en dichtbij attracties is flink uitgebreid. Zo kunnen gasten je B&B makkelijker vinden als deze bijvoorbeeld in de Achterhoek, op de Veluwe of in de Betuwe is gelegen. Daarnaast kunnen sitebezoekers ook zoeken op de naam van een B&B.

Meer aandacht voor Geclassificeerde B&B’s
Geclassificeerde B&B’s hebben weer een prominente plek op de homepagina, waarbij ze worden uitgelicht met de bekende roze tulpen. Ook in de filters kunnen sitebezoekers nu makkelijker sorteren op het aantal tulpen. Tot slot zijn de tulpen en emblemen van ‘Beste B&B’s’ voorzien van een heldere toelichting, zowel in het zoekresultaat als op de accommodatiepagina.

Previews van foto’s in het zoekresultaat
Een goede eerste indruk is ontzettend belangrijk, zeker nu gasten door je foto’s kunnen swipen, tikken, of klikken in het zoekresultaat. Zorg daarom voor aantrekkelijke foto’s passend bij het seizoen, waarop je accommodatie zo goed mogelijk wordt uitgelicht.

Toelichting op reserveringsproces
De kracht van B&B’s schuilt in het persoonlijke contact tussen de B&B-eigenaar en de gast. Daarom is de accommodatiepagina voorzien van een toelichting op het reserveringsproces. Daarbij maken we ook duidelijk dat het contact en de reservering direct via jou als B&B-eigenaar verloopt, zonder commissie. Ook benoemen we dat de reservering pas definitief is, nadat deze door zowel jou als de gast bevestigd is. Zo weet de gast waar hij of zij aan toe is!

Nieuw Design
Last but not least: de website is voorzien van een nieuw design. Dit geldt ook voor jouw accommodatiepagina, waarop gasten een duidelijk overzicht krijgen van wat jouw B&B te bieden heeft. Inclusief heldere prijzen, uitgebreide voorzieningen en voorwaarden.

Deel dit artikel:


Goedenavond, een bevriend echtpaar van ons die ook een B&B heeft, heeft een vlag van bedandbreakfast buiten hangen…Hoe kom ik daaraan ook aan ? mvgYvonne Teske
Hi Yvonne,
Leuk dat je reageert! De vlag is het kwaliteitssymbool van Stichting Bed & Breakfast Nederland, je ontvangt deze vlag als je deelneemt aan de Nederlandse Bed & Breakfast Classificatie. Meer informatie hierover vind je in het volgende artikel: https://tinyurl.com/mry53p39
De website ziet er prima uit na de update.. ook de inbox en kalender die nu op de Homepage staat is een goed
idee, en direct in gebruik genomen 🙂🏠
Goedemorgen,
Wij willen om verschillende redenen, waaronder het niet meer inclusief ontbijt aanbieden en nwe prijzen, geen reserveringen aannemen voor1 januari.
Hoe kan ik dat vermelden om steeds teleurstelling te voorkomen?
Vr groet
Hi Hilda,
Dan kun je het beste je kalender even blokkeren, hoe je dat doet lees je in dit artikel (onder het kopje “Periode blokkeren”): https://www.bedandbreakfast.nl/blog/eigenaren/beheer-eenvoudig-je-kalender/
Neem gerust telefonisch contact op met de Customer Service van Bedandbreakfast.nl als je er onverhoopt niet uitkomt, dan kijken we er samen naar.